HALLOWEEN

hej alla sötnosar<3
var nyss med melinda det var faktiskt ett tag sen men det var as kul :)
vi såg the uninvited sjukt bra film!
har kollat på den förr men jag ville se den igen :*
jag ÄLSKAR oväntade slut :)
men tidigare idag sminkade jag madde till; michael jackson.
SJUKT LIKT :O inte för att skryta men :]
mycket bättre och verkligare irl!:*
och hon dansar exaaaakt som han typ :p
sjukt bra, kanske kan lägga in den videon senare'
eller vad tycker ni?:)
men nu kommer vi till gårdagen;
jag sov hos maryam som jag sa,
sen såg vi en film
sjätte sinnet


10/10
jätte bra, man tror inte att filmen kommer sluta som den gör,
den är jäääätte bra, måste ses :) :*
sen senare drog vi på disco här kommer en video innan;

haha klaga inte :p
tog inga bilder, eller mamma gjorde med sin kamera och maryam tog själv på min dator menmen. :p
sen så har ju melinda blondera håååret om ni inte visste det :)
här kommer en bild från idag :)
ser ut som jag typ somnat eller nått ;]
klaga inte på mig på bilderna, adam tenstaaa tröjja :]loveley
och madde på sista bilden går INTE att klå hahahha :]
melinda du är as fin, om ni inte vet vem hon är så är det hon som är till vänster
och om ni inte kan höger och vänster så är det hon men sjal :)
puss/N

Kommentarer
Postat av: melinda

guse söta :]

älskar dig nikolina,du äre finaste som finns!

2009-11-01 @ 01:23:26
Postat av: ronja

sjukt fina bilder vill kommentera alla men orkar inte !

jag visste inte att melinda hade blonterat håret eller blekt det men vem bryr sis det var jätte fint iaf, du med nikolina:]<3

2009-11-04 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0