haha fyfan!

hej alla snygga och underbara! :)
igår var jag på kina resturang och pluggade fett mycket och var hos kusinerna
så jag hann inte skriva.
men iallafall, jag beställde; 3 små rätter
det innehöll alltså:
kyckling med cashewnötter, friterad kyckling och bytte ut bambiskott mot friterade räkor,
nu tänker ni säkert bah; OCH VI BRYR OSS :O?
men jag vet att ni gör det :] för när jag hade typ ätit ganska mycket gjorde jag den här videon:
den avbröts för madelene min lillasyster hade spelat in fett många videoklipp :p
men den får duga sen när jag gick tillbaka och åt lite mera så såg en sak och jag bah; VAFAN?:O
sa till madde kolla vad det ser ut som, och vi skrattade fett mycket medan mina kusiner och mamma micke och allt bah; vafan skrattar dom åt?
mer behöver jag inte säga för när ni ser bilden så tror jag ni gör exakt som mig.
slutar äta, bara ÄCKLIGT, okej roligt också men friterad kyckling förvandlades till nått helt annat.
HAHAHAHAHAHAHA, skulle ni lixom äta det där?
tror inte det va :] jag avstod :p
sen visade jag för alla bilderna efter vi ätit, och dom garvade as mycket,
haha, humor :) yeye men idag så har jag spelat match.
dalen  1 - 1 världens bästa, haha skoja men esk:)
faktiskt ganska tuff match, men dom typ fällde slog niko på smalbenet så hon typ nästan börja gråta,
slog fett mycket på klubban, inte bra ska jag säga,.
aja men bara för jag laddade in nyss från in mobil så kommer en eller fler bilder från natten/kvällen på halloween haha :]
nej mamma jag rörde inte målarfärgen..
haha skoja det är clownsmink som vi ritade på våra läppar och gjorde pussmärken.
jag och SÖÖÖTA lillasyster,
men nu ska jag ut tror jag ses senare då
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0