GRATIS TILL MIN BRORSA :)!

hej alla snyggingar! ^
idag vaknade jag 6 faktiskt, stooolt!
trodde INTE jag skulle klara av det som jag har sovit förr så nej.
sen så såg jag på tv sminkade mig och typ grattade min storebror,
vakna av ljus och typ paket det är helt underbart :]
sen så får vi gäster snart så jag måste egentligen städa,
men det tar snabbt för mig,småstädar typ alltid så jag kan göra det 5 minuter före,
men ska nog städa efter inlägget :)
har varit ganska dålig på uppdatera men jag ska bättra på det :)
just nu:
men nu måste jag VERKLIGEN städa
tog typ en timme att ladda upp bilden :)
men först ett grattis bild till adam :)!
hihi vad gulligt :]
yeye men nu måste jag ta ner tvätten har städat medans det laddat så jag ska bara bära ner den nu,
klockan är 5.
några av gästerna har kommit
(min låtsas brorsa & morbror joar),
snart kommer resten!
så jag måste skynda mig
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0