godnatt allihopa (L)

hej alla sötnosar,
har varit trött hela dagen typ för vaknade tidigt,
så ska nog sova nu men innan ska jag berätta en sak :)

nasmil kom och bah; JAG MÅSTE SE 2012
jag bah; eh.. va? sen kollade jag på en reklam och ja jag måste också se den :]



jag tror typ på det här,
så jag tänkte 3 år till,.. vad vill man göra med livet då?
vad är det sista jag vill göra, man måste ta vara på livet och en massa.
vem den sista jag skulle vilja träffa och sånt, jag kanske sagt att jag tror på ödet förut,
det gör jag verkligen, och idag sa dom bah; en ballong som blåser upp jorden,
man kan skapa nått från inget eller nått på livskunskapen det ända jag tänkte på var,
men då måste den bli så stor så det typ sprängs. men ändå tror jag inte på det,
för det känns som jag aldrig kommer dö och sånt, men såklart kommer jag det :p
men jag tror nog mest på det här :)



men nu ska jag sova älsklingar
puss/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0