godaste! kommer bli feet :]

heej alla UNDERBARA läsare,
ta åt er för ni är det!
just nu sitter jag vid tvn och ser på my super sweet 16
jag skulle vilja ha en sån, hur skulle det se ut.. ?
hmm,. nån annan kanske skulle göra den men ja en sån skulle jag vilja ha ;)
ALLA ni skulle vara bjudna haha (A)
aja snart klockan 6 ska jag ut och äta med min familj, kusiner och min moster typ och några :p
kinaresturang, det är nog det BÄSTA stället man kan äta, älskar det!
hihi kommer typ bli fet om jag ätrer där, kommer äta upp hela stället, :p
nä inte riktigt men det är as gott :) vi ska på eastern palace eller vad fan det heter,
där är det buffé :D
men där är det ju ;)
men nu ska jag typ fixa mig :)
så skriver nog sen efter jag fixat mig eller efter middagen :)
ppppussss/N


btw. 
har sett den här flera gånger, blir alltid lika rörd.


fett gulligt par
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0