förrgår/idag

hej alla sötnosar, jag vet jag skrev inte igår och inte iförrgår kväll
så här kommer lite av det jag gjorde,
i förrgår så efter träningen for jag hem orkade inte vara med på 95ornas träning :).
sen när jag var hemma och hade shorts och allt på mig från träningen så tänkte jag bara tare lungt hemma,
duscha och allt, sen mamma bah; 5 minuter på dig.
jag - VA? :O jag hinner inte duscha på det? vart ska jag?
mamma - nej men duscha efter, bio och se this is it vill du följa med?
jag - eh, visst..
sen for vi iväg och såg this is it.
michael jackson är så sjukt bra,
det är som han skapat musiken och dansen, känns så för han är så sjukt bra,
när han sjunger lugna låtar, a jag vet inte, bara helt underbart :]
jaja alla vet att han är underbar, bäst så då går vi vidare lite.
michael jackson . i just can't stop loving you
helt underbar, lyssna på texten noga, men typ alla hans låtar är bra,
snackar om det sen,
men this is it visade verkligen vilken talang han hade,
madde fick en tröja där ifrån,
igår gjorde jag inte sådär jätte mycket,
köpte bara en kofta,hårspännen, foundation, en foundationgrej :)
och idag börjar jag 8.50 så jag måste dra till skolan nu,
puss/N

Kommentarer
Postat av: Elina

Den mannen hade sjukaste talangen.

Och jag är superglad att dom gjorde den där filmen där dom bevisar det också.

Tänkte bara säga att jag också älskar den låten (alla hans andra också i och för sig) men den är grymt bra.

Jättefin blogg du har förresten!

Ha en bra dag, kram. :)

2009-11-08 @ 17:19:39
URL: http://www.elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0