dumma saker som många säger.

1. man är på bio och så säger kompisen SÅG DU? :O
- nej jag betalade 100 kr för att kolla upp i taket.
2. att blondiner är dumma.
- typ det dummaste jag hört!
det är så sjukt taskigt också,
snälla nån, IQN SITTER FAN INTE I HÅRFÄRGEN?
det är nästan på gränsen till rasistiskt,

3. om tårtan ramlar när man sätter den på tallriken då blir man inte gift.
- haha, det är antagligen du som bestämmer hur din framtid kommer vara.
inte precis som tårtan bah: mohaha, nu kommer du inte bli gift det ska jag se till.
en tårta bestämma? bara så sjukt dumt, att nån tror på det?.
jag vet att jag är bäst på rita! 
så säg inget (A) 
haha skoja ;p

4. att alla på ersboda är kriminella.
- ursäkta vad sa du? är jag kriminell? nej inte riktigt.
btw. min lärare berättade idag att förr när han skulle byta skola från grubbe till ersboda sa lärarna:
är du dum? det är kriminellt har du inte hört om ersboda? att varannan elev har vapen i skåpen.
HAHAHAHAAHAH, typ att en lärare ens tänker tanken? heeelt sjukt!
5. att utlänningar ställer till trubbel
- nej det är inte sant, vi ställer till minst lika mycket trubbel.
6. att folk med glasögon är smarta
- nej inget med det att göra, samma som förr iqn sitter inte i glasögonen.
och jag känner flera personer som har glasögon men är inte så speciellt smarta.

det finns så sjukt många tar upp mer sen kanske :)
fundera och tänk om ni kan någon.
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0