ÄR SÅ JÄÄÄVVLA SUR JUST NU!

hej bloggen,
ja jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle spela match.
vi förlorade med 8-0 nice ;) .. NEJ!
vafan vi kan så JÄVLA mycket bättre!
tex förra matchen? vi var så jävla bra, som jag skrev på min nejtack/jatack lista att jag gjorde allt med ett leedne, nu.. nej inte riktigt så va.
jag bryr mig inte så mycket hur det gick bara hur vi spelade,
alla stog still och bah; vad händer egentligen? ..
jag fick fan springa runt HELA jävla plan för att det inte skulle bli mål,
tror ni inte jag fick byta direkt då, det är inte schysst mot alla andra lagkamrater att bara stå still!.
jag känner blodsmak i munnen och jag vill typ slå sönder nått, okej jag har typ aldrig varit så här sur känns det som, sen säger jörgen våran tränare ; men ingen håller ju sina positioner.
NEJ INTE SÅ JÄVLA LÄTT NÄR ALLA STÅR HELT STILL?!
vadå ska jag verkligen låta dom få spela fritt och göra mål, inte dirket va?
DAMP!
det är vad jag har just nu,
ingen kollade upp heller när dom passa, ingen spelade som ett lag, ingen snackade eller nått.
nä jag orkar inte, jag får kanske inte fram det hur sur jag är just nu, orkar verkligen inte skriva
så långt om det här just nu.

men är så jävla besviken på så många i mitt lag just nu!
VI KAN SÅ JÄVLA MKT BÄTTRE!




daaaaamp, aja hejdå


Kommentarer
Postat av: Frida

Eller hur, man blir arg!

Helt ärlig,det var ju typ en 3-del av laget

som inte enns var vakna på uppvärmningen.Helt ärligt så tycker jag att du borde ha blivit typ Matchens lirare, du var serriöst den som jobbade mest!<3

2009-11-30 @ 19:55:27
URL: http://michaeljoejackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0