svaren

Postat av:

Vem gillar du?

Svar: jag gillar inte ngn just nu.


Postat av:
 

Vem gillar du?

Svar; ingen som jag sa xd


Postat av: Anonymus :D

Gillar du mig :)?

svar; tyvärr, jag gillar inte dig på det sättet,
men du är så söt du.


Postat av: hihi

ska du va me i yran?
^^

svar: vetinte om jag orkar yran :)



Postat av: Ida :)

Hur får du dit musiken? :O
jag frågat alla men ingen ger mig svaret ;/
men eftersom du är så jävla snäll så får jag säkert av dig :]<3
pusshej (L)


Svar: om du klickar på länken under där musiken är
så kommer du till en sida då anmäler du dig,
efter det så skapar du en spellista genom att söka på den sidan.
efter det så får du en kod du kopierar och sätter den i stilmallen under headern/layouten eller vart du vill ha den du kanske tillomed vill ha den över, testa dig fram, efter det så sparar du, sen har du den där J
svårare än så är det inte puss :*



Postat av:

rökeru ?
drickeru ?
anonymus


svar: nej jag dricker inte & jag röker inte :)

puss


Postat av:

EY VAD ÄR DITT MOBILNR :]
skoja nä men asså hm,
vad brukaru ha för smink? ;*


Svar: haha, men du får det ändå ;) 0738017759 puss
grund; faundation & puder ögonen; brun ögonpenna runt hel ögonen förutom ehm vad heter det nu,
området där näsan är aja, för där har jag vit kajal och innersta underlocket eller inte inne men på, a ni fattar & såklart mascara. Läppar; klöver vaseline eller ett vanligt rosa läppglans ibland glitter :*
puss


Postat av: .

vem är din bästevän?:)


svar: kan inte peka ut ngn sådär för då kanske ngn blir ledsen,
men maryam ghafoory, melinda hoffren kanske, men jag har så många.


Postat av: klara

vilken är den drickan du gillar mest?


Svar: sprite (jag venne vf men aja) och typ fanta exotic.
jag gillar typ alla drickor puss,


Postat av: anonym

äru singel :]?


Svar: a det är jag, jag pallar inte ha ngn kille just nu.
var nyss tsm med ludwig edvall. Men jag orkade inte.


Postat av:

hur ser din drömkille ut?
hur är han i sättet?


Svar: jag älskar killar med spretigt hår & brunetter ska dom vara helst, magmuskler :]
ha stora ögon, bruna eller blåa vara ganska lång, lite längre än mig & han ska vara snäll, gosig, trygg, glad, rolig, romantisk, det finns så sjukt mkt kan itne bara babbla upp allt.
skulle ta så sjukt lång tid, men nu har ni en liten bild av det iaf (A)


Postat av:

äru oskuld? Xddddddd


svar: ja, puss :*


Postat av:

vad gör du på fridtiden?
haru ngn favorit sport?


Svar: är med kompisar & så.
jag spelar innebandy, och det är sjukt kul!
jag älskar det, så det är min favorit sport,
pussss :)


Postat av:

haru mobil,
äru mobilberoende,
vad är nummret & vilken mobil har du?
vilken operatör?


Svar; hahaha, ja, jag är sjukt beroende av min mobil, 0738017759 det är en lg kc550
halebop :* pussss


Postat av: frida

vad är det viktigaste
insidan eller utsidan?


Svar: insidan såklart!
men utsidan är faktiskt också ganska viktig man kan inte skita i den och bara bry sig om sin insida.
för utsidan ger insidan en chans, för om jag ser dig, hur ska jag veta hur du är, du kanske ser galen ut. Men är kanske jätte snäll, hur ska jag veta det, jag kan itne fråga för jag kanske är rädd att du ska göra ngt, om ni förstår :*  


Postat av:

säg en snygg kille,
nämn vad som är snyggast också.


Svar: robert pattinson, hans ögon,mage,hår, typ allt :)


Postat av:

om du skulle bli tsm med ngn vem skulle det vara då?


Svar: jag vet inte, robert pattinson :]?


Postat av:

om du skulle bli tsm med ngn vem skulle det vara då?


Svar: jag vet inte, robert pattinson :]?


Postat av:

äru en skotjej?
vad haru för skooor :]
eller vilka är dina favoriter.


Svar: ja, eller det är inte mitt absoluta intresse men jag gillar att hålla på med skor a ni fattar,
ballerina,ett par svart/vita gympaskor, jag har många skor, pallar inte säga alla.
just nu äre mina ballerina, men på vintern min gympaskor :)


Postat av:

på din header står det;
your arms are my castle
and your heart is my skyyy,
känner igen det vart kommer det ifrån?


Svar: haha, det hade jag glömt, det är cascada - everytime we touch
ta slow den är bäst, tkr jag iaf, fin text :*


Postat av:

vilken godis gillar du mest?


Svar: lakrits nappar, tror jag :*


Postat av:

vart bor du?


Svar: i umeå på ersboda lite längre bort från stan :)


Postat av:

du har sjukt fin hår,
hur har du fixat det?


Svar: tack, jag tkr inte det är ngt speciellt med mitt hår, men jag har tonat det i slingor klippt upp det och endå sparat, jag får upp det med en kamm & hårspray som typ alla gör,
ibland tar jag gele' haha J puss: *


Postat av:

vad är din favorit dricka,
random fråga haha :)
vart vill du fara i sommar?


Svar: haha sprite/fanta exotic tror jag J men jag gillar fett många.
jag vill fara till gotland,stockholm och uppsala som alltid, älskar det.
men jag vill såklart fara till california eller nått sånt fint ställe som det är sjukt varmt i J:*


Postat av:

om du fick ta med dig vad som helst till en öde ö vad skulle du ta med dig?


Svar: jag skulle ta med mitt hus med alla människor i, om man inte får göra så så tar jag med mig min mobil så jag kan smsa alla folk, även om det typ inte skulle funka, en båt&fiskespö. Glas så jag kan ta vatten och en sil, hängmatta a & lite sånt  puss


Postat av:

gillar du kärlek?


Svar: fyfan, nä men jag älskar kärlek som vännskap,familjen,saker&djur & sånt. Men kärlek till killar och sånt älskar man ibland men hatar också. Såå jag vetinte :) puss


Postat av: emma

vilken är din favorit låt? :)


svar: jag venne, det finns sjukt många,
men jag har alltid gillat (hero) sen jag var liten, men jag gillar så många låtar så sjukt mkt! :O


Postat av: caroline

favorit film?
om du var endsam en fredagkväll
vem skulle du först ringa?


Svar: twilight typ :)
jag tror jag skulle ringa melinda, hon bor närmast & har alltid kul med hon,
men om det Var dag skulle jag kanske ringa maryam elelr ngn som bor ltie längre bort.
beror på hmm , puss :*


Postat av:

vad heter din mamma & pappa.
och om du har en lotsas pappa/mamma
vad heter hon/han då? :)


svar: mamma; malin
pappa; staffan
lotsas pappa; mikael


det vart inte så många frågor orkade inte vänta,
men jag hoppas ni var nöjda med svaren :*
annars får ni fråga igen eller nått sånt :)
det vart; 29 onlyy, men jag orkar inte bryy,
men nu ska jag sova tror jag :*
är fett trött, var med sofia fredriksson idag,
haha vi såg scary movie 2.
aja men nu är frågestunden AVSLUTAD!


haha gooo bilden, me jag har iaf blonderat mig idag, men det kanske inte syns på den där bilden.
för jag venne om jag var blond där :) men aja jag har iag gjort det pusssss :*


stora pussar&kramar / n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0