svaren på frågorna är här, ps frågegrejsen är avslutad!

svaren på frågorna är här, ps frågegrejsen är avslutad!
orkade inte vänta nå länge så det vart inte så många :)




Postat av:

har du rökt nångång?

- ja jag har faktiskt testat en gång,
och det var sjuukt äckligt, :)

 


Postat av:
äru fjortis?

- fjortis är ju ett beetende att man typ super & allt sånt,
festar varje natt, blir full varje natt a och så,
och nää :)

Postat av:
vem är snyggast/sötast i världen? de ska va en kille!


- asså det finns så sjukt många snygga killar,
om det ska kan vara en kändis så äre nog;
cad michael murray eller robert pattinson :)
men min kille är också snygg så a

Postat av:
hånglar markus strömberg dåligt?

- ehm, det var ganska länge sen jag hångla med han så jag kommer inte ihåg,
men han var säkert bra :)

Postat av:
Hur mycket väger du? Hur mycket skulle du vela väga?

-
sist jag vägde mig vägde jag 37 och jag tror jag gått upp lite så ungefär 40 eller nått sånt :)
39, jag vet inte varför med det är bara så (a)

Postat av:
haru varit kär i felix ?

- barafelix?
jag tror inte det,
visst jag kanske har tyckt att han sätt bra ut på bilder och så,
men kär nää.

Postat av:
är du oskuld?

- det där är ju jävligt privat, men ja jag är oskuld


Postat av:

är du oskuld?

hur många har du varit tsm med och vilka?
vem är snygast på apberget? 

- som jag sa på förra frågan så är jag oskuld.

jag vet inte hur många jag vart tsm med, mångaa :)

min kille såklart, det skulle vara sjukt om jag så ngn annan ;)


Postat av:
använder du smink? isåfall vad för smink?

- jajag använder smink,
vit/svart/blå kajal, blå/vit/guld/silver ögonskugga, faoundation, mascara & läppglans
jag använder ju olika färger varje gång typ :)
men oftast har jag vit kajal&blå ögonskugga. & svart  kajal på sidorna av ögonen.

Postat av:
vilka är dina bästavänner?

nämn bara 4.

- jag har så många det är så fel att bara nämna några.
men typ; maryam,melinda,ronja,sofie. a jag har sjukt många :)

Postat av: UH
är du oskuld? tycker du om våra filmer? kolla på dom!

URL: http://www.unterhosestudios.blogspot.com/

ja jag är oskuld :)
ja dom var helt okej ;)

Postat av:
hur klär du dig oftast? :)

haha klaga inte på frågan

- tajst ett långt linne lr 2 linnen & kofta, :)

Postat av:
tvättar du bort ditt smink på kvällen?

- ofc, annars blir ögonfransarna cp;)

Postat av:
har du någon gång en ögonfransböjare?

isåfall for dina ögonfransar loss då?

-
jag använder den nästan varje dag. :)
nej aldrig, för dom gör bara det när man har mascara för då blir ögonfransarna
torra& hårda, och dom går lätt av, men utan så är dom bäst.

Postat av:
hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? -.-

-
ehm, om det är sminket&de du menar så är det alltid olika, men oftast 5-10 minuter :)
aldrig mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0