sjukling

hejhej,
idag är jag sjuk,
har virus i halsen föskyld & ont i huvet.
min lotsas brorsa fyller år,
jag får fara till han,
men jag vet inte om jag orkar..
fan vad kast, att bli sjuk nu?
tur att jag inte var sjuk igår iallafall,
vi träffa adam tensta efter han kom utanför,
sen alla som uprtädde förutom adam var och åt på happy burger,
jag följde med för jag känner typ hälften av dom så a.
dom satt och åt pizza och så.
men jag äter inte skräpmat så jag satt där,
melinda följde med, hon fick lite av min brorsas pizza.
vi kom hem typ kl 12 eller nått :)
aja det var fett najst.
pallar inte säga allt
mamma köpte också en adam tensta t-shirt
för 100 :- till mig.
den är endå fett snygg.



sen lite till bilder dåra..






1. adam tensta, jag var längst bak när jag tog kortet.
kunde ju gått fram menmen.
2. mjölkpaket? nää men det står 18 maj,
var bara tvungen, jag fyller år då :]

3. på väg dit, maddi_ min älskade syster.
lite suddig men bilen guppade.
4. ersboda <3

stora pussar & kramar
/nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0