pusspuss

hejjj, sitter här på skolan med mathilde,nasmil,melinda,lina,emelie&nikolina lundström :)
vi sitter vid photoshop i det lilla rummet i bildsalen <3
det var sjukt kul på kulturnatta,
gick typ men alla runt och runt.
haha, det var as kul vi fick 1 krona av nån random kille för vi hade leopardtajts.
det var jag matilda turborn,maryam,moa :) (L)
sen så såg vi när dom dansade,
mirsad&madde& typ alla i flow latino & sånt :)
på kvällen så dumpade jag ludde,
för jag orkade inte vara tsm med nån kille,
men han är sjukt snäll så det var inte hans fel lixom..  :)
jaja, idag ska vi kanske jag&mathilde kolla på nån träning,
det är killar som ska börja i våran klass.
dom kommer på onsdag och hälsar på :]
inte säkert men mirsad ska komma :) han ska dansa med madde.
förlåt att jag inte skrivit så mkt menmen :)
asså jag vet att ni sagt att ni vill ha en till frågestud och allt,
men jag vet inte om jag orkar, haha :) men isf blire vid onsdag eller nått.
vi får se det kan bli på kvällen idag om jag har tid att fixa lite.
aja ska dra nu, pusssspussss :*

stora pussar&kramar /  N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0