nikolinaärbästsomvanligt. ehmm..

hejhej, idag har det varit skola, typ första skollektionen så kladdade vi med tapetklister,
på bilden ritade jag en kille som sydde med en symaskin medan tjejen snickade.
yeh, u know, såhära könsbyta. grejsen var (100 år senare) asså vad som skulle hända om 100 år...
a då gjorde ja, men jag vart inte klar, då kom Hilda ( bild läraren ) och berömde mig & sa du kommer få MVG,
hon gillar mig jätte mkt, så jaa ;).. vi får se vad som händer, eller hur?
nu sitter jag här egentligen ska jag städa rummet, mamma har tjatat på mig i flera dagar,
så det är taskig att inte göra det, men jag gör det snart. ehm, jag sitter vid datorn vid fönstret, solen skiner,
jag kanske ska sola? :] såhära steeek, & jag dricker kalle sprätt, det är fett gott när det inte är på burk,
men visst det är gott då med, det påminner mig om gotlan, och kaninen påminner om ett tivoli, men jag tänker mer på grönalund, har aldrig varit på liseberg.. & grönt som sooommaren, kan inte sluta längta.
solen skiner fortfarande. & jag lyssnar på because of you med kelly clarkson från mobilen,
låten är underbar! hatar att dte inte finns youtube på mammas dator längre, hoppas att min fixar sig snart.
finn som fixar den kommer typ väll snart. :] i hope sooo.
täker lite på mathilde, saknar alla dagar med hon.
jag hatade hon så sjukt mkt ett tag.
men nu vet jag inte, hon som förrändras. hoppas hon inte är som hon brukade längre.
jag minns att jag & mathilde sjöng kareoke när vi var små,
vi tänkte vara med i lilla melodifestivalen, när jag sov över hos dig & ville ha flingor.
& typ när du var rädd för micke, när vi baila (eller hur det stavas) med cykeln på willys,
haha dte var typ is ute? skillss iaf.
alla gånger vi skrattat, vi har ju också bråkat en gång minns jag så väl,
madde hadde följt mig till dig som bor mitt imot mig.
haha, vi lyssnade på den nya lillamelodifestival skivan haha,
det var då ( my nomber one var med ) a och då sjöng vi,
helt plötsigt blev du sur på mig & sa du får inte stå på min säng.
då gick jag ner på mattan då hon bah; du får inte stå på mattan,
då gick jag och ställde mig på golvet & du bah; inte på mitt golv heller.
då for jag hem och skrek åt dig. pallade inte med dig mer.
sen ville du bli vän med mig igen.
jag förlät dig inte på ett tag.
men alla minnen matihlde, :] haha oja,
när vi bråkade om markus, vi fajtades och jag vann ;]..
aja pallar inte skriva mer älskar er enoooormt.



stora pussar & kramar
/ nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0