micke

hejj stekisch,
idag ska jag vara med min gulliga pappa, han får 100 poäng,
eller kanske mer, sen mina söta släktingar, linn min kusin,sylvia min farmor, synnöve min moster & gelnn hons kille.
och kanske min farbror andreas. ja vi ska väll äta nått och så, nått annat me :)
nu sitter jag här osminkad & med rufsigt hår & vi ska varfa typ där 11? ;s
hur fan ska jag hinna den är 10.40 nu haha.
aja jag har iaf fikat fika ifån igår, det är för min lotsas pappa mikael/micke fyllde år igår :)
yess, thats the way it iiiiis, haha från random video.
så jävla söt!
jag snackade med ludde igår & robin, ja det var kul jag var med melinda också,
pallade inte vara med alllaaaa gäster, så jag drog ut :)
men jag var med dom med ibland.
aja skriver efter pappa, loveuu :*
måste skynda som fan.

pusssssssssss,
nikolinaasui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0