diana min sötnows<3

hej soetnöwsar,
jao igår var jag med pappa mina syskon&släktingar som jag sa i förra,
jag fick en födelsedags present av farmor; 200 kr.
tacktack farmor :*
hon är så söt såå.

aja iallafall vi åt på balders och det var gott, jaoo.
när jag for hem for jag typ efter 20 minuter till melinda, jag bah; äh, jag tar bussen då :)
men då tänkte jag cykla till bussen, haha :) ajaah.
sen jag bah; vf slösa pengar till buss om man kan cykla wtf? ;)
nå random idee, och jag bah; jaoo jag får motion.
då cyklade jag mot haga, för diana bah; om du tar åttan så fooortsätt.
jag bah; då måste det ju vara vid stan,
så då var jag vid haga, hon bha visst vetu var tomtebo ligger;
jag bah; aa där maryam bor aa, ska jag cykla diit?
hon bah; jaa!, vetu vart OK ligger?
då jag bah; ja, äre det där vid strömpilen ;)?
då cykla jag dit,
sen hon bha; nä, men haru varit hos maryam?
jag bha; ja miljoner gånger, men jag tror jag vet vart det är,
äre där ålidhem&tomtebo korsas där det finns ett ok & en väg?
hon bha; JAA!
jag bha; ska vi mötas där eller.
hon bha; jaa!
och sen nått.
så då for jag åt andra hållet.
men sen hadde vi fett kul iaf, pallar inte säga allt med vi drog till
strömpilen, eller jag pallar inte säga nått.
men det var as kul :*
jag älskar dej diana.


pussssssssss,
nikolinaasui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0