aha

najsnajs dag idag alla hetingar, ^
var på disco fett kul iaf vi cyklade diit, melinda fick självklart skjutsa :)
haha, men ja cyklade lite själv då :)
alla var däär, nä typ inte så många, alla drog ut helt plötsigt när vi dansade.
sen började jag och melinda ta i, och stog helllttttt mobbadepå dansgolvet :)
ibland kom saga&moa men det var bara dom typ,
mina sötnosar; elinda,sofie,ronja&nikolina var också där (A)
sen var jag med ludde på morgonen,
jag vaknade av att ludde ringde bah; hej visst kunde jag vara med dig?
var nyvaken & flummmm, visste inte vad jag skulle svara
jag bah; ehm, jaaa, lr tror det.
han bah; bra är vid willlys snart.
jag bha; omg!
hoppade upp ur sängen paaaaniiiiiiik ;)
jao, sen så a :)
aja ska vara social på msn ett tag sen lägger jag mig.
pusshej ska upp tidigt imorgon :)


stora pussar&kramar/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0