sjuk

jag vet att det var ganska längen sen jag skrev, men jag ska ändra på det.
det har varit tråkigt idag,
har inte haft nått att göra, alla är i skolan medan jag sitter och typ tråkar,
ingen är typ inne på apberget eller msn, eller nått.
vaknade typ 10.45, det var då vi skulle börja annars,
jag typ satt mg vid datorn direkt och piimpa upp min blogg, först vart den JÄTTE dålig,
sen vart den lite bättre, sen såg jag på tv, adam (min storebror) kom hem och gjorde pasta till mig och han,
han skulle egentligen bara hämta badkläder :)
a sen slappade jag igen, mamma vaknade och vi åt, typ potatis,bacccoonn och sill,ägg& sånt xd
aja, det smakade ju gott, nu ser jag på simpsons, sen kommer jag väll se family guy :)
efter det blir det DESPERATE HOUSEWIVES

aja pusshejj, ska se lite på simpsons nu, :)



pussssssssss,
nikolinaasui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0