ronjaaw&melindoow <3

hejhej, nu sitter jag här med mina kompisar, melinda&ronja,melinda sitter och sminkar sig, och ronja plattar håret, tjatar på mig att jag ska göra det, hahaha, det tror hon jue? a men kanske ska göra det, snart är det träning, ska inte vara med har varit sjuk en hel vecka, och jag kommer väll träffa mattias som har träning efter, jag och melinda ska softa nog.
jag har beställt smink och sånt, har inte kommit, ahr typ tagit en vecka, det är från oriflame, och det är vår granne som säljer, mamma gjorde det förr, hon sa att det skulle komma i fredags, men ja? gjorde det de? nejnej.
eller det gjorde säkert det men hon pallar itne lämna, vem vet? ;) aja ska vara lite social nu,



med mina älsklinngaar ;*

pussssssssssssssssss,
nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0