neww,

heejbeauti, jag fick en ny faundation idag, den är jätte bra. från h&m,
jag har bara blivit så less på alla kladdiga faundations.
man blir len&slät av den, visst den är lite dyrare än vissa andra,
men inte jäätte dyr den kostar; 175:- på h&m. jag rekomenderar den, men om man vill ha ännu lenare hy,


köp den för 180:-
men jag hade inte rätt färg för den, eller vi testade typ inte dom,
men dom var as lena, det är skönt med lena ;), haha nää, men jag rekomenderar den verkligen,
ta inte en kladdig och tjock eller rinnig faundation nästa gång, ta bara den här! för den är den bästa jag testat,
och inte dream at mousse eller vad den heter, det är den senaste jag hade.
den blir jämn och perfekt den här.


Kommentarer
Postat av: Fannie

Nice, puderfoundations är bra!:)

2009-05-02 @ 00:07:09
Postat av: melinda

det är skönt med lena;]

2009-06-16 @ 14:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0