makeuppp <3

  1.                                          

2.3.4. 5.6.



1.  ett täckstifts från apoteket för 45.50 kr, det är kanske inte det BÄSTA som finns, men det är jätte bra,
jag rekomenderar det, har inte använt det på ett tag, för jag tappade bort det, men jag använder det annars ofta!

2. Det är som ett läppglans, det är från oriflame och är jätte fint, det glittrar och har en fin ljus färg, det ser ganska naturligt ut, tyvärr kommer jag inte ihåg hur m kt det kostade men kanske var det 40 kr eller nått sånt.

3. Det här är en jätte bra ögonskugga, fick den av mamma, hon hade använt upp det gröna, och nu använder jag den blåa jätte ofta, den har en fin färg, jag kommer inte heller ihåg hur mkt den kostade, men jag älskar den.
den är från isadora, ni kan söka upp det annars.

4. jätte fina pennor från oriflame, dom kostar; 69 kr och det är som en strålkastare mot ögonen, jag gillar mest silver sen grön & blå, den är lätt & sudda och lätt att sätta på, 89 % håller med, den varar upp till nio timmar, asså glittrer i den, elelr vad man ska säga, den syns inte så mkt efter nio timmar.

5. super bra penna från oriflame för 69 kr förr kostade den 105 kr, den finns i grön,svart&brun.
den här pennan är inte för mjuk och inte hård, oj vad jag hatar hårda pennor, men den här är super,
man kan sudda ut den så den blir till en ögonskugga med, med dens "kudde" eller vad man ska säga, kommer inte på ordet nu, men en borste eller nått, super, rekomenderar.

6. en jätte bra penna från h&m den kostade ca: 30 kr eller nått sånt, den är perfekt i mjukheten, inte kladdig eller hård,
den är super bra, det är en bra vit färg, vissa brukar vara för vita eller kanske för mörka, och kanske glittrigt eller nått sånt i den stilen, men den här älskar jag. den lyser upp bra, och om du målar på innesidan blir det snygga stora ögon, och om du målar nästan vid näsan, jag vet inte hur jag ska förklara, men då lyser det jätte bra pp där.

tack för ni kollade,
jag kommer nog skicka ut det här ganska ofta, inte samma smink,
men bara så ni alla vet :)

pusssssssssssss,
nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0