fortfarande sjuk

a idag sov jag typ hela dagen, jag vaknade först typ kl 7? när mamma skrek bah; SKA DU TILL SKOLAN IDAG NIKOLINA?
jag typ halvsov och bah; jag vet inte.. sen somnade jag om och sov as länge, när jag vaknade såg jat typ på bolibompa xd
haha, men jag såg dt typ i 5 minuter sen skulle jag pissa, jag vet as intressant, jag såg sen på tv lite mer, sen hade jag laddat hem sexdrive, men jag hade flyttat den så det var typ lite av ena filmen på andra, på andra var det ingen bild, så det dampade, men aa, jag såg typ på nått pogram, a sen kom jag på att jag måste göra läxa ;o så jag gjorde 2 aas tråkga läxor, aja det gick väll snabbt, efter det så snackade min lillsyrra (maddi_) på apberget asså madelene´ att det hade brunnit på ERSÄNG :O asså den skolan jag gick på, men det var typ bara på ett litet ställe, men endå, jag vet nog vilka som startade den ;)? haha, aja sen nu sitter jag har ska ta en dusch eller nått sånt, och hoppas att jag kryar på mig, ska nog ringa maryam också, sen hoppas jag att jag är frisk tills imorrn, UG och allt jue :)..
aja vi har träning på fredag och syslöjd får inte komma efter, jag som är före MELINDA, haha, hennes maskin SÖG så a ;)
fast jag drog på som fan på slutet, typ 1 sekund kvar, vi gör nå mobilskydd eller fack eller vad man ska säga, VAD FAN SKA MAN HA DET TILL? ingen vill ens ha det? haha, men jag gör det i rosa, HELROSA, det kan bli snyggt, och sen på söndag innebandy match, DEN SISTA, om man inte räknar med cupen, aja hoppas ni får det bra då ;*


pussssssssssssss,
nikolinaasui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0