roligt liv

hej stekstekers,
nyss var jag ute med mamma på statoil asså 12 var vi där typ?
aja men vem bryr sig, jag köpte nötter,te&juice mama köpte nötter,
jag och hon älskar nötter (A)
min sötaa mamma :]
aja i mitt te brukar jag ha typ 10000 kilo socker och sen mjölk,
mjölken fick jag av melinda, asså hon har lärt mig dricka så,
det är faktiskt feett med gott, ni borde testa ;)
men inte så mkt dåra.
aja men nu ska jag fortsätta ladda ner the sims 1
2an funkar inte typ? :] eller så vare bara nå dampigt,
3 har jag inte :(, men vill ha!! :D

pusssss/N


Kommentarer
Postat av: Malin

du å din mamma är as lika, å söta :]

2009-06-27 @ 23:04:40
URL: http://finmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0