puss

idag vaknade jag typ samma tid som mamma,
hon har jobbat natt,
nu äre bara jag och mamma i typ några dagar till,
vi har varit och shoppat först åt vi på pion,
sen så for vi till inter sport och jag köpte 2 linnen;

200 kr /st.
nu syns dom inte så bra,
men dom är fett snygga,
den som ser nästan vit ut är grönblå som min adidas jacka ungefär fast ljusare,
men ni kanske inte sett den.

sen så gick jag in på d&d och såg väääärldens finaste klänning!
jag kanske kan ta kort på den sen den kostar iaf; 400 :)
den är vit och sen har den ett blommigt typ över (genomskynligt) typ.
sen är så sjukt fin :)


pussssss/N

Kommentarer
Postat av: Malin

fett snygga linnen :)

2009-06-25 @ 23:00:17
URL: http://finmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0