puss

igår sov jag hos melinda vi såg titanic,
det måste vart något fel på mig, det gick inte att gråta.
jag brukar alltid göra det.
jag skakade som jag brukar när jag gråter men det kom inga tårar,
asså det var exakt som det brukar vara när man gråter men inga tårar.
jag kanske har slut på dom :]?
aja iaf när vi skulle sova så skulle jag kolla om ngn smsat till mig så jag försökte ta upp min mobil från sängen den är ganska så höög! eller jävligt hög, aja men då puttade hon ner mig från sängen, jag smällde i nått,
vi var fett trötta vi skratta så sjukt mkt, sen så pratade vi och skrattade åt allt.,
aja men vi somnade till slut, sen skulle melinda till en sjukgymnast på morgonen vi sov till halv 12 eller ungefär,
jag tror det iaf, aja jag for hem och då började jag göra nudlar till min lunch kl 12 :)
sen kommer johanna&nasmil och plingar på det första jag säger är;
kolla inte på mig! jag är osminkad, inte kuuul :(:( a och lite sånt.
dom bah; nnäää vad söt.
men aja dom menade ful det vet alla,
vi drog till willys och köpte jordgubbar och sånt (FETA)
a iaf nasmil ville ha några för 15:- som var små jordgubbar
det ville inte jag och johanna vi bah; nej dom från 30:-
dom var stora och as najsa,.
vi köpte dom tillslut, sen hade vi typ picknik? haha :]
sen for jag och min lotsas pappa micke (mikael) på kinaresturang. :]
fett gott, men jag hade inte så mkt matlust, hade hänt lite på dagen.
men det var ändå lika gott typ .
sen for vi till ngn tidnings affär och köpte mintpastiller till mig & en tidning till micke.
och nu har jag nyss gjort en header till ronja, aja ska dra nu,
skriver sen :* chillinationdag!

pussssssssssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0