nikolinaaassbloggg

hejhej,
asså förlåt att jag inte skrivit och så har haft så sjukt fullt upp har inte hunnit med,
Typ skolan med skolavslutning och allt, men det var sjukt na´jst idag min skolavslutning var ganska lyckad,
min frisyr såg ut såhär;
 
inte så där jätte bra bild men den såg ut så,
den så hade jag en vit klänning med vita spetstights.
kanske lägger ut bilder om jag hinner, men det gör jag inte nu.
på avslutningen fick vi tårta och glass och det var en lärare som skakade på rumpan inför hela skolan med föräldrar och allt värta var att man såg röven asså det var inga kalsonger eller nått,
lärarna är fett söta; tjingeling,tjingeling bada med string, tjingelingtjingeling chilla och bada på standen ni gör ingenting, '
eller nått? aja fett dött.
jag var på min brorsas avslutning också dom hade också najst med låtarna och så,
han går ju ut 9an så det var lite extra spec, han fick jättejättejätte bra betyg iaf, mvgmvgmvg,
aja, sen for vi med pappa och åt allt var stängt för det var mellan lunch&middag,
så vi drog till droskan det var väll gott, men jag är så less på det typ? '
aja sen chillade jag hemma vill vara med marcus&melinda :]
men aja det får väll vara såhär, min lillsyrra vill att vi ska lana,
men vi kommer aldrig få för madde har alltid damp´på morgonen,
och vet inte om jag orkar, plus det är typ inte ett lan,
madde säger alltid såhär; får jag och nikolina lana?
vi kan lana till 2 eller nått inte så länge :]? snälla
asså dumihuvet? haha sötmadde.
aja orkar itne skriva nå mer, <3

pusssssssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0