nikolinas sminktips :)

hejhej stekerss,

asså jag tkr paris är så sjukt fin,
men jag vet inte vad ni tkr,
men ja hon var mktmktmktmkt finare förr typ långt hår,
som i house of wax & the hottie and the nottie.
men nu är hon inte lite, men jag kan inte säga att hon är ful?
för det är hon inte! men jag tkr bara hon var finare förr,
bla. hons näsa var finare förr :]
aja men här kommer ett tips på hur hennes makeup går till;

1. Börja med att lägga basen, du börjar med foundation,sen concealer och sist puder.

2. använda persikofärgat rouge helst, eller lite rödare, på kindbenet.

3. Lägg lite concealer eller eyeprimer för att få ett bra fäste upp till ögonbrynen,
gör inte så om du använder highlighter.
Lägg sedan en ljus skugga (eller highlighter) upp till ögonlocket.
sedan en bronze-färgad ögonskugga på ögongloben, inte ända upp till ögonbrynet. Sudda sedan kanterna noga.

4. Lägg nu ett tjock och starkt streck kajal på inre ögonfransraden, och ett lite smalare under ögonfransarna. 

5. För att få en riktig paris look så måste du sätta på sjuuukt mkt mascara och tjockt! ;*

6. Sen sist så tar du lite rosa läppglans så du får paris rosa läppar. ;)

and voila!
nu ser du ut som paris,
a nästan... iaf :]


 

pusssssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0