jajamensan

heeeeej bloggen,
idag vaknade jag 10 av mig själv, fett random för jag brukar vakna av mig själv 1 eller nått?
aja men iallafall idag har jag gjort en header till mathilde sminkat mig och gjort min i ordning,
ska spela minigolf med pappa idag taggar, för minigolf påminner mig om gotland för vi spelar det alltid där.
och gotland är sommar för mig, för vi far dit varje sommar.
nikolina älskar gotland, and thats tha way (L)
aja vi (jag&melinda) hade tänkt vara med marcus&alexander idag,
men så blir det inte, tror inte det iaf, det är fett tråkigt.. ;/
men aja, jag ska iaf köpa ett tält idag som jag och melinda ska sova i,
sen ska jag till hm och kolla in lite kläder :) as najs
nikolina älskar hm, and thats tha way (L)
aja sen ska jag sätta mig vid ps hos melinda,
för jag kunde själv inte ladda hem det, men får det väll strax av finn :)
nikolina älskar photoshop, and thats tha way (L)
aja, sen så blire nå skojjjj, men jag måste kila,


ingeeen fin bild, men jag var tvungen att lägga in ngn.
älskar er :*

pusssssss/N


 


Kommentarer
Postat av: mamis

vad ehter mathildes blogg?

2009-06-22 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0