HELT SJUKT :]

jag hittade några bilder när jag skulle fixa en bild (graffiti)
till en planch sen hittade jag det här :o
omg.
det är fan sjukt, hur fan kan dom?
här kommer bilderna;



det ser ut som jorden eller vad det är, guldet xd  står upp men det gör det inte xd



ser ut som det är en gubbe som står på knäna.



omg, sjukt eller vad? :p



guullligt, tänk det är bara en målning, 3d, för det ser ut som en staty eller nått ?*



assååååå ;op



ser så jävla äkta ut!!



asså kolla på händerna somm kommer upp ur marken.






det där är fan sjukt! :O






här kommer videosarna;

omgomg, sjuukt, tänk om jag kunde måla sådära :]


baaaaaaaaaaaaaraa sjukt okej jävligt najst ;)



barabarabara sjukt.
jag vill också kunna måla så :]

pussss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0