hejhej

nu sitter jag här,
har solat ett tag, fortfarande aaaaaaaaaas varmt.
jag funderar på om jag ska fara till D&D och kolla på klänningen och fråga om jag får lägga undan den,
mamma har inte sett den än.
hoppas jag får den (A)
för jag vet inte hur mkt pengar jag har kvar, vill ju spara lite till gotland och så (extra pengar)
vi får ju pengar till gotland men man får ju mer, ju mer pengar man har :p
aja jag hade tråkigt och tog kort på min outfilt;

jag är inte så brun, det vart nå damp med kameran :) men gaanska brun är jag.
för jag brukar vara vit som snö typ xdd
sen tog jag ett kort på mig face :);

inte världens finaste, men det är en bild iaf. (A)
men nu ska jag dra till D&D eller nått.
vi ses :*

pussssss/N

Kommentarer
Postat av: pamela

diggar bilden ;*

2009-06-26 @ 21:06:07
URL: http://ppamelalima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0