hahahahahha bara pinsamt :]

såååå sjukt pinsamt.
jag och melinda satt vid msn och hade as kul haha .]
vi skrev till en tjej vi kallar hon caroline :)
vi visste inte vad hon pratade för så språk så vibah;
hej, aloha, hello, hi :)
caroline; bag dog
eller vad hon sa :]
vi bah; excuse meee?
hon bah; igdljzölfk-ds
fast asså hon sa ngt,
vi höll på att snacka engelska med hon as mkt och haha hade as kul,
sen helt plötsligt började hon prata engelska och sa;
were do you live?
vi bah; sweeeeden! :D:D
hon bah; jaha :)
ahhahhhaahha bara pinsamt :]
asså vi sa typ as mkt på svenska ocskå :]
men sen hon bah; så gör ni alltid såhär? snackar engelska med ngn random på msn :]?*
jag bah; hahaha always ;)
assååå sjukt pinsamt (A)
melinda och jag har kört osminkade i 2 dagar,
jag själv i 3 :]

aja nu ska jag se på simpsons det är slut på reklamen,
pusssssssssss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara pinsamt:]

2009-06-20 @ 02:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0