VÅRAN STJÄRNA ÄR DÖD :(

Rest in peace michael jackson :(...
våran king of pop har lämnat oss. 
michael jackson dog
om ni vill se vad som hände så klicka här.
R.I.P


jag själv tkr det är så sjukt hur du opererat näsan och tagit bort alla pigment.
du är västa legenden, ingen kommer glömma bort dig.
du kommer vara känd föralltid genom dansen,sången,operationerna,
du är nog den mest fantastiska killen som levt!
att du har vågat allt som alla sagt; snart tappar han näsan blablalba..

michael jackson - heal the world.
jag älskar den här låten,
jag minns när jag,najwa,ida&natta
sjöng den för hela skolan
eller ett solo sen sjöng ju alla tsm asså i kören xd
ett minne för livet, älskar er tjejjor.
om man tänker efter så finns det igen större kille än michael jackson(?)
men serri, det finns inte det.
inte i mina ögon&öron iaf.
jagälskardejmichaeljackson

assåå fan vad sorjligt,
du var fan den bästa
även om jag typ aldrig lyssnade på dig,
men nu när jag sitter här och tänker så äre fan sjukt hur bra du var!
asså jag är så jävla dålig på förklara hittar inte orden.
men jag skulle vilja se dig irl, men nu vet jag att det aldrig kommer hända.. :/
när jag hörde först trodde jag det var falskt men nää.
hare så bra där uppe.
du är fortfarande på toppen och störst av alla.

pusssssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0