en vanlig dag, typ..

hejhej, idag har jag varit på ungdomscupen med melinda,
vi for ändå fett tidigt, jag hatar dig melinda för du gjorde så jag vaknade,
jag som hade en så fin drömmmm :] haha
men vi hade iaf jätte kul där stekte lite och såg fett många najsa killar,
det var sjukt varmt & jag hade 20 kr?
jag slösade allt på godis och sånt på ca; 2 sekunder.
aja men jag fick låna 40 kr av melinda så jag kunde äta en hamburgare,
det är lov så jag får äta skräpmat, tack :):):)
a men jag var sjukt skabb om det var ngn som såg mig,
för jag vaknade fett tidigt och hade ungefär 10 minuter att fixa mig,
så jag kom dit halvtsminkad med lockigt hår, jääääätte kul! :] jippii
aja nu snackar jag men en sjukt snygg kille, hååå jag älska han :] nä men nästan.
och jag tycker det är så jävla moget att busringa var halvsekund och bah; vadn haru för kupstorlek?
vill du knulla? hejj sexiii, hej snygging, och bara prata skit.
asså jag ska erkänna att jag tycker det är ltie gulligt att ni slösar eran tid på mig :]
men aa, och jag tror jag vet vem det är!
så, tro inte att jag vill prata med dig sen, du får prata med mig om du vill,
men its over biatch ;)
haha okejokej, jag kanske överdriver.
ja nu måste jag sätta in min mobil i laddaren annars tar det slut på batterier.
vänta då.. så klart :]
ska väll platta håret snart, för jag vill inte ha lockigt,
idag har ajg träffat nästan alla mina älsklingar,
jag älskar er ni är underbara!
aja får väll skriva mer sen, vi får se hur det blir.
pussssssss/N


Kommentarer
Postat av: melindaa

raooorrr fett snygga killar:]<3

2009-06-13 @ 10:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0