älsklingarnamina

hej sötnosar:*,
idag var jag med mina älsklingar,
markus,oscar,melinda&natalie
asså även om jag hatar oscar hårt typ min dator är paj pga han :O
fuck him, nää men aja, en söt liten bild som jag itne visste att dom tog, puss:*

bara  fags i rutan, tur jag inte var med, xd
haha skoja, eller 2 två bögar dåra i sängen .
älskar er :*
pusspuss
men innan så var jag bara med melinda och då var hon med mig och vi solar först,
sen gjorde vi övningar i en tidning, sen såg vi film med madde SAW V
men jag har sett saw 5 innan men aja, och sen angust thongs and perfect snogging
eller vad den heter :]
nu har jag lagt ut en bild på den andra filmen så jag lägger bara ut på saw nu :)


sjukt bra :*
men nu ska jag iaf göra nått annat än att skriva,
puss:*
btw, jag fick lov att duscha 3 grr idag, dont ask me why.
elelr göre ;] om ni vill veta
pusssss/N

Kommentarer
Postat av: melindoow

vi var så göllliga så

hahah jag tog bilden, med mina fina fingers:]<3



GRriiiissssarnq

2009-07-01 @ 02:17:27
Postat av: Malin

vrf duschade du 3 ggr? :]

2009-07-01 @ 16:31:44
URL: http://finmalin.blogg.se/
Postat av: maskennnnnnnnnnnnnnnnnn

varför?

2009-07-07 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0