älskar midsommar.

ja idag äre ju midsommar,
vi åt typ köttbullar,ägg,korv,röbetsallad,potatis,vitlöksbröd och allt sånt, typ julbord xd?
aja det var fett gott, sen såg jag film med min familj jag säger 1 ord om den filmen; RANDOM!
asså den var så sjukt random, typ handlade om nån bok, jag tycker den var sjukt dålig,
man fattade typ inget?, eller den var bra på vissa ställen,
men det stog att det var en komedi, men inte ens i närheten typ, besviken.
men aja vi drack sockerdricka eller jag gjorde dom andra drack typ trocadero och cola och sånt.
sen åt vi chips med dipp och godis :)
det var en ganska rolig kväll.
synd bara att inte maryam kunde komma,
vi ska ha en familje kväll, aja shiet tha same.
här är min midsommars outfit;


linne(som jag använder som en klänning) 149 :- på h&m ersboda.
kärringtights eller hudtights är från maryam :)(L)


 
klick bild.

aja men ska ringa duscha eller nått nu.
pussssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0