2 nätter i rad.

hejhej
förlåt att jag inte varit så bra på att skriva och så men det ska jag ändra på!
maryam sov hos mig inatt igen, vi såg två filmer;
little man & harold&kumar go to white castle
dom var sjukt roliga :) jag har sett little man förr men kom inte ihåg så mkt :)
pixxss;

haha sjukt rolig :)
10/10 den var inte bara rolig, spännande och fin :*

 
fett braaaa haha :)
aaass kul tkr jag, men visst jag kanske inte har så bra humor,
Vem vet? men den är lite halv spännande den med, 10/10
asså ni måste se den här filmen!
ska snart se 2an :)

aja idag har min kusin oskar fyllt år och vi åt grillat sen åt vi jordgubbar med glass,
glassen var sjuuukt god sen jordgubbarna med :)
jag och madde tog hela skålen jordgubbar sen glass över vi kunde bara ta lite glass,
så vi fyllde på mer och mer ju mer vi åt :)
riiikigt gott, älskar dej syster, synd att kvällen avslutades med ett bråk...
men nu ska jag till melinda vi ska till godishuset och sen blir det nog mer film ;*
pusssssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0