frågor&svar

 Postat av: mois

mja, har ganska tråkigt så skriver ngra frågor=)
favoritplagg?
bästastevän, bara 1?
favoritlåt?=)

svar:
1.typ ett av mina linnen tror jag ;]
2. ojoj, ehm, maryam tror jag :)
3. jag vet faktiskt inte, alltid olika<3
puss


Postat av: Malin

musiksmak?
3 bästavänner?
favoritbloggar? :D


svar: 1. jag gillar nog nästan allt förutom hård rock :)
2. melinda, maryam & ronja? kanske, a men jag har så många mer :*


Postat av: Inte felix iaf :}

Hej jag är en ung man på 43 sommrar som gillar hoppa studsmatta och ta långa promender på leoslekand . ring mig för vi ska bli ihop .               073 8568900        puss ;)

svar: hahahahahhahas felix, så jävla random,
det var ingen fråga, men i calllllu ;) ahaha



Postat av: Lovisa
 
Bästa vänner?
Bästa sporten?


svar:
1. melinda&maryam är jag närmast nu, men jag har ju flera :)
2. innebandy ofc :)

Postat av: Mikaela

VARFÖR ÄR DU SÅ FUCKING FIN?:O
och en till sak,
vilken är in favvolåt?:)

svar: jag är fan inte fin, men du är gumms :)
jag venne :]

Postat av: melindaaa
3 bästa vänner?
snyggaste killen?
giillar du någon?
vilkas bloggar läser du?
din favoritmat?
din bästa killkompis?
vem är bäst?

:]


svar: hahaha omg :]
1. du,maryam är mina närmaste
men sen typ ronja eller nån eller jag vet faktiskt inte :]
2. robert helt klart ;]
3.jag vet inte :]
4.
kissies,paows,dessies,fokis :)
5. okej typ kyckling :)<3
6. det är nog lilla ogscar :] hhaha
7. inte du iaf ;] okejokej det får vara du
:]'

Postat av: Anonym (kia)
Hur ser din drömkille ut?

svar: spretigt brunt hår, lite längre än mig,
magmuskler, bruna as fina ögon :] i think.. :p

Postat av: olivia
fin blogg:).

3 favoritbloggarna :)?


svar: tacktack,
dessies, kissies & paows :]
länkarna hittar du längre upp :)

Postat av: sofie
favoritlåt:)?


svar; hittas längre upp :]<3 tack ändå

Postat av: oscar
bästa granneen?;)

svar; happy är min favorit ;]

Postat av: fannie
vilket/vilka land skulle du vilja resa till? :)

svar; frankrike,californien,thailand & as många andra ställen ;]


pst, det var inte många, ;]
frågestunden var ju så långt ner, men nu får jag äntligen skriva vanligt :)

kom hem från gotland igår,
har fått as fina kläder, men dom är tyvärr i tvätten,
här kommer en bild på min morfar i en effekt (inte normal effekt utan att man kan bli två)

omgomgomg,
så sjuuukt söööt ;] hahahaha

pusssssssss/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0