sthlm/uppsala/gotland im comming :*

jag har bestämt mig att ha frågestund för jag far ju imorgon till sthlm om alla vill veta det
tors; uppsala
fre; åker till grönan är där från att det öppnar tills det stänger
lör; shoppingtime inne i sthlm och chilla lite på plattan,
sen på kvällen blire att åka bil till nynäshamn där båten går ifrån,
i love tha gotlandsbåt<3
det blir väll att se film, ska kolla om dom kan fixa internett på nått sett,
men sen blire sola,bada,shoppa&allt det där på gotland ilooooveit!
så jag kommer ha frågestunden öppen över hela gotland&sthlm&uppsala,
vi får se hur det går, för jag kan ju inte säga till ngn bah; frågestund på bloggen,
eller jag kan nu menmen;*
den startas i nästa inlägg <3

pusssss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0