shulullulllululullu

hejhej,
jag hade nyss rufsigt hår och var osminkad, men nu håller jag på att dra sista draget med mascaran,
ärligt ska packa idag så till 3hörningen som ligger utanför åsele så kommer nog inte skriva på hela helgen,
mina gratis sms är slut!
men mamma kanske ska fylla på idag eller imorgon, det blir toppen,
mamma har varit och shoppat nya snygga glas, är fett less på dom gamla, sen skålar chips,popcorn & godis skålar, asså chips skålen har chips på sig, sen typ brickor, aja men sen så har jag tränat lite på mitt rum, duschat för jag somna med smink igår, ehm vad annars, hatat vädret och allt, för jag hatar verkligen det, nu när man ska vara bruuuun! :D<3
aja men snart äre ju dags att fara till gotland/sthlm/uppsala, det kommer vara så sjukt najsigt, på torsdag far jag till gotland, vet inte om vi far tillomed tidigare, eller om vi tar grönan efter gotland, vi får se<3
men nu ska jag bju på en fejs bild så som jag ser ut just nu plus musik;


jag blir alltid så glad när jag hör den här låten<3
nu fick ni med lyrics också puss.
här en skabb bild, är jätte ful just nu ;]

klickiklicki ;]
men ska läsa frida nu pusss/N
btw. jag lovar att jag ska ha en sån dära diss & hiss lista det är så jag kallar det så sluta tjata;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0