nikolinaäger :)/anonym

hejhej
jag ska snart på hm med melinda, ´hoppas jag hittar nått as fint,
det är typ 1000000000000randoms som addar mig på msn och alla säger samma sak.
jag hade dig på min förra msn, yee shure, och ingen vet vad dom hette förr,typ?
dom bah; aa men det va typ samma,
sen så vare nån bi som också gjort det, hmm.
aja bara tio dagar kvar till gotland! taggar jävel, ska till sthlm och uppsala också,
ska åka den nya karusellen insaine eller vad den hette ;]
kommer skrika jävel, men taggar!
kommer bli as brun och blond,
för jag kommer doppa håret in vatten sen så solar jag då bleks det ;] yää i like that,
det kliar jävel på mina fötter lår och över allt på benen ansiktet armarna, händerna sen äre nog inge mer, kanske lite på magen, får damp, hatar att det kliar så mkt, det var säkert salvan jag tog igår, eller brun utan sol, skulle kolla om den fukta som den skulle, det stog det i frida, men aja, jag orkar inte skiva nå mer ska till hm,
skriver senare pusssss/N
btw. säg vad jag kan skriva om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0