musikelilik ;] och tips på filmer typ? <3

tänkte bara lägga ut en skön låt & kanske säga vad jag gjort idag,
ehm jag har varit med melinda, har letat min bikini hela veckan och hittar den inte så jag for och köpte en exakt likadan,
tänk när jag hittar den, då tjänar jag fett mkt pengar för mamma betalar typ 300 för den så då kan jag ju bara lämna tbx den nya ;) då får jag 300 kr (A) im briight,  nää men jag och melinda åt b&j coh såg på motorsågsmaskakern&the girl next door (rysaren) den är fett hemsk en tjejs fitta bränns bort och allt, asså hon bli misshandlad hos hennes kusiner som hon ska vara hos för hennes föräldrar dog i en bilolycka, grät fett mkt till den på slutet (A) aja men sen såg vi också house of wax :) har laddat hem typ bara skräckisar på min dator klaga inte :] i loooove it<3
men iaf sen så venne vi var och köpte fruktsallad som vi också åt och cidern från igår :) ehm.. jag venne tror inte det var nå mer, hmm, men iaf jag skulle ju skriva den där träningen, men jag har börjat med den och har inte hunnit skriva, men om ni vill veta ändå fast dagar efter så kan ni ju bara säga till<3
aja puss (L)

här kommer den sköna låten;
 
pussar/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0