hejdå umeeeåååå.

hejjloveerss
nu har jag packat klart
tog med mig;
badkläder (leopard), mascara,deo,2läppglans,mintpastiller,parfym,ögonskugga,borste,vitkajal,
2st böcker; annars dör man & bästisboken,
sen 3 frida tidningar, dom 2 nyaste & en med robert pattinson på :)
en plattång, (mini) hopprep ;] vettefan vf :p
tandborste&tandkräm, mobil med hörlurar, sen typ 2 koftor, 1 adidas och en vit :)
lite linnen,shorts,ett par tjockbyxor, och lite annat som man behöver,
men nu ger jag mig av från umeå, kommer inte skriva tills kanske på söndag,
för då kommer jag hem eller om det var måndag, ngn dag äre, nu kommer jag få godis,
madde säger alltid; ska vi inte få vårt bussgodis ;]?
såå vi ska få det, ehm när jag kommer hem så ska ni veta att jag far kanske på torsdagen eller tidigare till gotland,
men jag tror jag kan ta med min dator dit, annars får jag cykla till bibblan och ibland ta ngn annans dator tex morfars eller mammas, men vi får se hur mkt jag skriver, kommer ju bada varje dag :*
men nu ger jag mig av

pussss kommer sakna er så sjukt mkt!
men det är fett kul där såå ;)

 
en låt som väcker mkt många minnen, <3..
vill bara säga fyra ord; jag förstår inte hur.
aja pussdå.


 
inte klickbar, cyaaaa:*
älskar er alla så sjukt mkt ska ni veta,
hoppas ni får in rätt syn på mig,

Kommentarer
Postat av: jamme

fett snygg ;)

2009-07-13 @ 16:48:31
Postat av: sofia

du är as fin sötnos,

kommer sakna dig

2009-07-13 @ 16:48:59
Postat av: emil

snygga kläder men dom skulle nog passa bättre på mitt golv ;) nä jag skoja men du är snyggssh

2009-07-13 @ 16:49:38
Postat av: lina

HEJDÅ GUMMAN! (L)

2009-07-13 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0