heeej umeå

häällow everybody,
jag är i umeå igen, har badat&fiskat varje dag,
alla var badkrukor utom jasg, jag simmade bara på medan alla andra bah; ååh buhu ;]'*
tog en timme för alla ;] jag sprang rakt ner från baken ner till vattnet och dök, i am the best fuck the rest,
haha jag skoja bara, men aa, har haft fett kul, min formor är bäst på laga mat ;]
sköt lite luftgevär, JAG ÄGDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! hosthost,
men sen när vi var på bustationen hemma så fick jag min nya frida tidning(sommarspecial) im happy,
det enda jag gjorde i bussen var att jag satt och lyssna på musik, visst sommnade ett tag men aja,
sen läste jag av madde tjejboken som hon läste men hon märkte nog inte att jag tjuvtitta ;]
nu är jag hemma igen efter en av dom bästa helgerna, älskar dig pappa :*
nu ska jag platta håret, tbx till sminket,
pusssss/N


james morrinson - pleace dont stop the rain
inte nån spec låt, men den är ganska bra<3

Kommentarer
Postat av: jamme

sexigt namn! ;)

förresten välkommen tbx

2009-07-13 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0