filmtipsen är här(L)

heewj
tänkte säga några bra filmer;]
bara så ni vet tkr jag inte om typ house of bunny mest för den är 1. ;]

1. house of bunny!
så jävla skööön film, jag sökte på bah; tjejfilmer
då kom den fram så jag ladda hem den, och den var fan fett bra (L)

klick bild
poäng; 9/10


2. the notebook!
asså den är nog en av dom bästa kärleksfilmerna jag sett,
den är så jävla fin, jag kanske är konstig men jag grät fett mkt,
gör det typ till alla ;] sjukt bra (L) måste ses.

klick bild
poäng; en lätt 10/10


3. extreme movie!
haha så jävla kung, man skrattar fett mkt,
typ mobilen och bah; nästa nivå,nästa nivå!
så jävla skön, bästa komedin typ (L)

klick bild
poäng; 10/10 :)


4. när mörkret faller!
fett hemsk film tkr jag,
det är typ 3 filmer i en, det handlar om 3 olika saker,
en familj (mamma,pappa&2barn)
en stor utlänsk familj, (mamma,pappa&5barn typ)
och jag tror det är 3syskon som driver nattklubbar :) men det handlar mest om en kille & hans kompis,

klick bild
poäng; 10/10 tror jag ;]
ganska länge sen jag såg den :)


5. tretton!
sjukt bra film, värsta tonårsfilmen,
jag tlr den är aaaas bra, för jag älskar sånna filmer typ den här,
men jag stör mig på en sak i slutet, hatar en tjej ;]
fett skön, ganska gammal<3

klick bild
poäng; 8/10 eller typ 9/10

6. all the boys love mandy lane!
en as bra skräckfilm, alla killar är galna i hon, alla vill ha hon,
men vissa gör vad som helst för hon..
jag och melinda såg den tsm och vi bah; men vafan? a men serri, nejnejenj göre inte.
men fiitta! :O
haha ;]

klickbild
poäng; 9/10


7. dawn of the dead
sjukt bra film, den är as spännande, jag och melinda bah; fan vaad bra film´! ;o
den är as läskig, vi typ höll på dö, måste seess!
helt plötsligt vaknar dom upp av att hennes dotter är vid dörren och det är nästan inte hon,
pappan bild anföllen, hela staden bilr galen, dom går till köpcentret, alla samlas ute.
om nån kommer in förvandlas dom eller så kan dom hinna skjuta dom i huvudet,
ni kommer älska den!

klick bild
poäng; 10/10

8. the girl next door (rysaren)
fyfan,fyfan, stackars flicka,
meg & susans förldrar har varit med i en olycka och dom dör,
medan flickorna klarar sig, meg en storasyster till susan,
storasyster meg gillar grannkillen david, & ruth som ska ta hand om henne & hennes lillasyster
tror hon är en hora, senare gör ruth lite saker, hon smiskar susan och meg går till polisen,
då får hon verkligen nått imot henne, dom bränner bort hennes fitta & allt sånt typ skriver med en nål på hennes mage
typ; i fuck, fuck me, bloder rinner, alla får komma och kolla när hon typ hänger i bara armarna, och slår henne, ibland tillomed skära, så sjukt hemskt, david försöker hjälpa henne och hennes syster ut därifrån.

klickbild
poäng; 10/10
men på ett sett vill jag bara ge 0, för den är hemsk, fattar inte jävla äckel RUTH!

9. the girl next door(komedin)
jätte bra film, en kille (tönt) som får en porrstjärna som granne,
dom blir typ tsm och allt, men han vet inte om att hon är en porrstjärna.
fett bra! (L)

klickbild
poäng; 9/10


10. not another teen movie
hahahaahahahhaha så jävla bra. fan den bästa komedin jag sett!
så sjukt bra, måste ses, jag hade sett typ alla filmer som var med i den ;]
hah gumman är fett soet ;] hahah, måste ssssseeeeeeeeeeesssssss!

klickbild
poäng; 10/10 :)


pussssss/N
btw. enjoy, hoppas ni tkr dom är lika bra som mig ;*

Kommentarer
Postat av: Strömberg

du gav ju typ alla 10/10 ? förutom typ 3 st :P

2009-07-14 @ 01:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0