:)

tkr det är så jävla fult att bah;

a jävla fjortis wb?

eller bah;
 
asså så jävla fjortis bahaha,

ursäkta att jag är på mitt sätt att jag ser ut som jag gör,
tkr det är så jäääävla fegt att visa sig anonym,
om jag får reda på vem det är typ, ska kolla ip snart,
jag kolla på en bsida, men då vare typ på haga,
just då jag vet att en av mina kompisar var där,
eller kompisar och kompisar, och a.
men ska jag inte säga, vill inte nämna namn på bloggen,
tkr det är fel, för vet inte än.
men jag är som jag är ingen kan ändra på det,
bara sjukt att kommentera som aa nu ska hon ändra på sig,
eller vad äre ni är ute efter?
att trycka ner mig? jaaa det tror ni kommer funka?
även om jag har dåligt självförtroende så kommer inte ngn random som
´kanske är avensjuk eller vad det jag? trycka ner mig fss, fett fult.
 bara random, kissessss/N

btw. jag bryr mig inte om hon tjalla,
rätt åt dig biatchh :)
inte för det där hör till butbut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0