en vanlig tråkig dag hitills,och pinsamhet

nu sitter jag här halv klar,
ska typ vara med melinda,
piiiinsaaaaaaaaaamt;
när jag satt nere och åt så hörde jag mamma säga;
a men ni kan komma på tio minuter,
jag hade typ 2 korvar & lite potatismos, jag tänkte bah; a men det är lugge jag hinner äta upp allt tills oscar kommer,
men helt plötsligt när allt var klart och jag hade portello kivar att dricka ut så knackade det på dörren och den öppnas,
jag fick panik satt bara i trosor och ett linne(snoopy haha ett litet rosa ;]), jasg bah; men omg! sprang in till skafferiet och bah; ehm mamma kan du hämta byxor till mig först kom hon med en tshirt, jag bah; men va?
sen madde bah; den är till mig! jag bah; mm sen kom mamma med en tjocktröja jag bah; men mamma jag behöver byxor men jag tar den ändå, hon bah; a. sen började hon snacka med nån tog typ 10 minuter jag bah; MEN MAMMA MINA BYXOR!! as högt, sen hon bah; ojojoj förlåt, sen fick jag mickes byxor? ;S typ 10000000000storlekar större en mina,
jag bah; jaja, jag går upp och klär på mig, snacka om pinsamt, jag vetinte om han såg mig när jag sprang in, tror inte det, men det var pinsamt, agneta (oscarsmamma) bah; hur känns det att ha två syskon som springer runt nakna (ungefär nått sånt.) adam bah; ehm nikolina har ju trosor på sig och linne så a.
men åh jag tkr det var pinsamt,
aja ska typ vara med melinda eller
nått nu,
pussss

btw.,här skulle det vart en bild med den
kan jag inte ladda in  från kameran för sladden är borta, perfa, ..
men ni får väll se hur jag ser ut just nu senare :*


puss/N

Gavin DeGraw - I don't want to be

idont want to be anything other than me..
bara för jag älskar den låten&one tree hill

harebraaaaa!<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, pinsamt, <3

2009-07-13 @ 17:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0