dissorhiss

hejälsklingar, nu är hissar&dissar listan här:*



1. frida tidningar & filmer, nu när det är dåligt väder äre skönt att bara slappa och se en film eller läsa frida tidningen, <3
2. pengar så fort man har tråkigt kan man bara dra till hm eller nått här på ersboda och köpa nått :*
3. hm som jag sa, jag älskar hm så sjukt mkt, spec det på ersboda, fettt fina kläder köpte en klänning igår, sjukt fin!
jag kan lägga ut en bild senare, orkar inte ta kort på den nu :*
4. gootland, det är som utomlands, och sveriges finaste badstränder, det är såhära en leeen sand sen äre as tungt att gå men fett härligt, man bränner alltid fötterna typ ;]
5. sodastream, då nu på sommaren dricker man ju as mkt, spec näre är varmt och så, då behöver man inte kämpa sig mot obs eller willys och typ svettas, utan man kan bara sätta vatten spruta kolsyra och hälla in smaken<3




1. vädret helt klart, nu när man ska bli brun och man ska sola mkt det är ju sommar,
tänk om vi inte får sol sen när vi kollar ut ur fönstret snöar det,
2. vintern, för jag saknar den inte jag vill verkligen att det ska bli riktig sommar snart,
men snart är jag ju i gotland på sudersand<3
3.godis, nu när man ska vara sommarhet så kommer godis ivägen,
jag hatar godis just nu, man blir bara fet ;]
4. michael jacksons död, jag tkr det är så tråkigt, jag skulle verkligen vilja se honom,
det skulle vara stort!
5. foundation&puder, det ska man skippa på sommaren enligt mig, inget smink ska man ha,
visst nu när det är dåligt väder så äre okej, men man blir inte brun om man ska ha foundation och puder, eller överallt förutom i annsiktet,

nu orkar jag inte göra nå mer dissar&hissar idag :*
hare pusss/N

Kommentarer
Postat av: sofia

du har nog dom snyggaste bilderna av alla bloggar jag sett på, asså bilderna hissar och dissar,

du är as fin, hur kan du vara så fiiin?

jag håller med om allt du sa nyss, men har inte varit i gotland det var den enda, förresten gör du headers till andra? för jag skulle gärna vilja ha en header och jag diggar din bakgrund!

2009-07-13 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0