ug&ronja<3

idag har jag tråkat på skolan, och gjort nån fittsvenska hemma, men sen ringde ronja och frågade om vi skulle på ug,
och sen drog vi dit,men inte till ersäng utan till ersdungen för det är roligare där xd.
 där träffade jag malin, johanna, sanna, frida, moa och många andra.
sen vare nå tävling eller nått, typ att man skulle lista ut nå ledtrådar, sen var ordet saft. 
sen när det var klart, fick vi saft, sen körde vi nå tråk spel, men jag gick iväg hela tiden, ronja van mot lovisas lillebrorsa som är typ 2 år mindre än mig och dubbeltså lång som mig xd
och dom frotsatte spela när jag drog, och sen slutade typ alal spela seriöst efter ett tag. 
men nu sitter jag med moa,johanna,ronja,malin och frida vid datorn, och äter godis, har fett skojj xd
men nu har typ ug slutat så ska dra nu, loveyah. hare bäst. 







pusssssssssssss,
nikolinaasui
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0