soft

idag hade nå spec dag, det ägde fan.
vi fickbörja halv tio, sen så skulle vi till nå tränings grej i stan, och vi gjorde afro/core.
det var fan as kul, jag körde det med mathilde och nasmil och några,
dom andra hade typ spinning, typ cykla på en sån där grejs med typ trögaste växeln, fettjobbigt.
och bromsa medans dom cyklade. det lät typ roligare med att dansa en afro dans :)
i en timme. då tränar man också hela kroppen inte bara benen typ,
aja efter det så hade vi håltimme i 3 timmar, så vi skulle äta ngn stans,
alla ville typ på mias, jag tycker inte det är nå gott där tewp.
iaf sen ville niko äta på max eller nått, det ville jag inte sen ville mathilde på alla ställen tewp.
sen så bestämde alla att det blir mias, för dom bha; man får mke pommes och dricka, man få fylla på hur mkt man vill!
jag ville äta på subway, så jag gick till subway tog med sakerna in till mias och vi alla åt där ;]

fejs på mig jag vet, aja sen skulle vi dra till ersboda för vi skulle bowla där,
det var as kul, jag var med;
nadia<3
nasmil<3
mathilde<3
och nadia typ tappade klotet när hon skulle köra,
och vi tog nån handikapppp grejs och körde med den, haha :D
och jag typ körde fotboll, jag satt ner klotet och puttade på de med foten, och jagoch alla kastade samtidigt när det var nasmils tur typ, hon vart typ sur, men sen när det var nån minut kvar så drog mathilde och nadia och jag och nasmil var kvar, i festade och körde lite till, vi kastade samtidigt så alla klot ramlade på sidorna och fastnade, för den där grejsen far ner för att sopa ner alla vita saker som ramlat, så det var typ tio på raden och vi fortsatte, sen kom en kille och typ var as sur på oss xd
sen drog vi hem,
och jag softade med johanna, vi hade fett kul.
a och nu ska jag på innebandy, hejdå
i loooove innebandy<3


pusssssssssss,
nikoliasui

Kommentarer
Postat av: Maryam

ofta mathilde? euuuhhwww :):):)

2009-02-22 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0