melinda<3

idag var jag på skolan, tråkigt. men det gick väll ganska snabbt.
äckel mat, FYFAN bara jag tänker på det ;s
typ kattspya?
sen så rog jag, nasmil & melinda till ug, men vi pallade inte vara kvar.
så då skulle jag och melinda till willys, nasmil skulle sälja bingolottor typ xd oh hade inga pengar.
så vi drog dit, det var fett kallt ;o, kände inte tårna när jag kom fram, inte mina kindern heller,
jag köpte en choklad kaka, ska smälta hela, fett gott :)
och nå sura godisar :) och golftugummi.
sen frös vi som fan tbx, nu sitter melinda och läser min frida tidning. och jag ska äta snart,
efter det ska vi se på en as bra film.
wildchild. jag har sätt den några gånger nu.
men ändå :)



aja puss hej, ska festa nu. loveyah




puussssssssssssss,
nikolinaasui   

Kommentarer
Postat av: Anonym

filmen äger jävel<3

2009-02-25 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0