haha melindaaa<3 + nikolina på liiift

haha klaga inte på ljudet eller nått :p
är helt ff, och sen här är andra videon från håltimmen :* -

ursäkta att det blev så kort, men jag kan loooova er att rummet är mkt snyggare irl, kan spela in en video på bara rummet sen typ när sängen är bäddad :)
här kommer lite pix från dagen :
haha lockad lugg and eeverryythiing ;*
blåste fett mkt,
vi gick med bara sockarna ;]
But, if
Youre thinkin
About my baby
It dont matter if youre
Black or white
haha var tvungen ;*
fett najs bild ändååe :)
nu kommer bilder från igår när jag var påväg och från ikea ;
och jag vill bara säga en sak, JAG SÅG EN ÄLG :] påväg hem :p
madde brände mig med plattången av misstag, inte najs,
det blir typ bara värre.. ;/
outfit igår :)
bilder från fylleolyckan,
vi var mellan nordmaling & h-förs sen så hade en bil där en kille&en tjej var as fulla och hade kört in i dom där pinnarna, och det såg mycketmycketmycket värre ut irl och sen så hade hon fått värsta chocken, dom hade kört i fleeera meter in och stutsat, och det gick fett snabbt, killen hade enligt hon; tagit bilnycklarna sprunint iväg i skogen och typ klättrat över ett stortstängsel & hon säger; aa jag visste inte vad han hette och allt sånt,
men det såg ut som hon hade försökt klättra över men inte lyckas, för staketet var som ett hönsnät ungefär, så tänk en full människa med en chock sprungit dit med bilnycklar och allt, nää skulle inte tro det va, sen fick vi inte reda på nå mera, vi stannade där i 20 minuter och försökte lugna ner henne, hon luktade så jälva mkt sprit och hon var as rädd och skaka, sen så vare cigg paket över heeela bilen och flaskor, hon gick med en 7.0 gående från stängslet när den första tjejen kom dit, vi försökte komma på vad som hade hänt vi kom på bah tänk om det var såhär; att det inte fanns nån kille, hon hade försökt springa iväg och över stängslet men ine klarat det, för annars skulle det blivit mer böjt, sen så hade hon sagt att han sprang iväg med dom bara för att skydda sig sj, eller så hae han sprungit åt andra hållet och han har smsat bah; säg inte att det var jag! det var säkert hennes kille för man går inte till nån random bah; eyyh kan du köra min bil, aha du är full, varsågod krocka mig, a men ni fattar,
as sen så fick hon ju ett sms såå, hmm.. jag skulle vilja veta vad som hände egentligen, :]

sen lite mer bilder:
fanta exotic <3333
höga kusteeehehhehen ;]
mamma<33
btw. jag älskar att baxa dina kläder
(mammas rutiga sockar :p)
random pix tog jag med, men orkar inte lägga in ;]
haha efter en lååång dag ;] hhahahha omg jag fan dör (A) aahahahahahah omg
adam fotade tänkte fota mig när jag sov, men han väckte mig så kolla minen XD


aja men nu ska jag sova hare så bra puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0